Wednesday 18 January 2012

Aku rindu setengah mati

THIS SONG JUST FOR YOU,SYG

Lagu '' AKU RINDU SETENGAH MATI '' Laa Bila lagu ni berkumandang teringat la mesej dari syg..ermmmm mesej yang membawa kepada perkenalan kita.Masih lagi i simpan mesej-mesej syg.Setiap hari i baca mesej-mesej yang syg bagi kat i.Bila teringatkan mesej-mesej syg yang dulu ermmmmm...lawak betul kan..macam-macam citer yang kita citer kan sampai timbul la perasaan sayang antara kita berdua.ermmmm Ada2 jer topik yang nak diciterkan..best la time mula-mula berkenalan dulu kan syg.Peristiwa yang tak dapat dilupa sampai bila-bila pun,syg.

AKU RINDU SYG SETENGAH MATI
Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah
berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu
Reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati
meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…








1 comment: